Wednesday, September 30, 2015

The winner!


























Wat onzettend leuk om alle reacties op de giveaway van het garenpakket te lezen. En zo leuk dat zo veel mensen hebben meegedaan! Inmiddels is duidelijk wie deze keer gewonnen heeft. Dat is:

Anna van de blog Anna's Haakwerk

Stuur je mij een mailtje met je adres Anna? Dan komt het pakket zo gauw mogelijk naar je toe. Ik wens je er vast veel plezier mee.
Vond je dit garen ook zo mooi? Je kunt het hier bestellen op de website van LoveCrafts. Het patroon kun je via dezelfde link downloaden.

It was so  much fun to read all comments on my latest giveaway. And it is so cool that so many people joined in! I can now reveal who won this fun pack of yarn. It's

Anna from the blog Anna's Haakwerk

Please send me an email with your address Anna, and I will send the pack to you as soon as possible. I wish you lots of fun with it.
Did you love this pack of yarn just as much as I did? You can order it here on the website of LoveCrafts and that's where you can download the pattern as well.



5 comments:

  1. Anna gefeliciteerd met dit mooie garenpakket. Ik ben benieuwd wat je ervan mkaat. Misschien laat je dat op jouw blog zien?
    Annemarie, dank je voor het organiseren van deze toffe giveaway.

    Fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  2. Amei as cores escolhidas,parabéns.Valéria.

    ReplyDelete
  3. Heel erg bedankt voor de felicitaties! Ik ben er echt supersuperblij mee. Ik wacht met spanning op de postbode. Kreatieve groeten van Anna.

    ReplyDelete
  4. Congrats to the winner! And thank you for this giveaway :)

    ReplyDelete