Sunday, July 19, 2015

New Giveaway



























Afgelopen weekend neusde ik wat rond op Etsy, en zo kwam ik in de Etsy-winkel van Aradiya. Ik was meteen verliefd op haar patroontjes. Ze lijken zo ontzettend veel op de tekenfilmfiguurtjes. Ga maar eens een kijkje nemen in haar winkel, dan zie je wat ik bedoel. Aradiya heeft een facebook-pagina, die vind je hier. Nu ga ik misschien komende week met mijn nichtjes naar de Minions-film, en daarom vond ik het extra leuk dat Aradiya een patroontje van Stuart de Minion weg wil geven aan een van mijn volgers. Vind je het leuk om dit (Engelse) patroontje te winnen? Laat dan hieronder een reactie achter. Ik maak de winnaar woensdag bekend. Je kunt trouwens ook op mijn facebook-pagina meedoen. Heel veel succes!

Last week I was hopping from shop to shop on Etsy, when I found the Etsy-shop of Aradiya. I fell in love with her patterns right away. They are so marvelous and real, go check out her shop yourself and you'll see what I mean. Aradiya also has a facebook-page, you will find it here. Now I might go and visit the Minions-movie this week with my nieces, so I was very excited that Aradiya wants to give away a pattern of Minion Stuart to one of my readers. So you you want to win this pattern? Leave a comment here on my blog. I'll announce the winner on Wednesday. You can also enter the competition on my facebook-page. Good luck!

30 comments:

  1. Deze versie is echt geweldig! Zowel mijn dochter van inmiddels al 14 als ikzelf zijn fan van deze grappige mannetjes en ik maakte al diverse Minion dingen. Ze zijn gewoon zooooo leuk ;) Ik doe graag mee.
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  2. Love them,my daughter also,it would be perfect for her.

    ReplyDelete
  3. Oooooooh, I love Minions! Ik heb voor mijn eenjarige zoontje al een Minion-muts gehaakt (die hij absoluut niet op wil zetten: hij vindt het niet fijn om iets op zijn hoofd te hebben), dus een Minion-knuffel zou in mijn geval een veel beter idee zijn om te haken!
    Dank je wel voor deze winkans!
    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete
  4. Deze is zo mooi! Ik doe graag mee

    ReplyDelete
  5. Wat issie leuk!! Ik doe graag mee met deze Give-away! Vinden mijn dochtertje en neefje hartstikke leuk!
    Groetjes Renate

    ReplyDelete
  6. Erg leuk, die Minions, en dit is wel een prachtexemplaar !
    Hmm, woensdag.... dan zou ik 'm eventueel nog net kunnen haken voor m'n man die een week later jarig is :-)
    Dus: ik doe graag mee!
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke give away, daar doe ik graag aan mee!
    Norma

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke give away... en die minion is echt wel heel mooi... tot in de details afgewerkt...
    grtjs Rita

    ReplyDelete
  9. Mijn 8kleinzoontjes zijn enorme fan van deze mannetjes , een knuffel maken voor hen zou ze heel blij maken , daarom doe ik graag mee
    Groetjes
    Doortje

    ReplyDelete
  10. Mijn 8kleinzoontjes zijn enorme fan van deze mannetjes , een knuffel maken voor hen zou ze heel blij maken , daarom doe ik graag mee
    Groetjes
    Doortje

    ReplyDelete
  11. Leuk! Na verschrikkelijke ikke 2 heb ik al diverse minions gehaakt....eigenlijk één van mijn eerste echte haakwerkjes.
    Inmiddels ook de nieuwe film gezien, dus de minions staan weer op de nominatie om gehaakt te gaan worden ;-)
    Ik doe mee!

    ReplyDelete
  12. Graag waag ik ook en kansje . Mijn kleine neefje is weg van de Minions

    ReplyDelete
  13. Ze zijn zo grappig de minions. Ik waag een kansje.

    ReplyDelete
  14. Bedankt voor de kans! Ik ken wel een stelletje, dat ik met een zelf gehaakte Minion blij zou maken (=
    Groetjes, Judith

    ReplyDelete
  15. The minion looks so good!!
    Great shop! Wonderful giveaway!

    ReplyDelete
  16. Ik zou het helemaal geweldig vinden. Ben gek op Minions! En voor mijn kleindochter zou hij heel leuk zijn

    ReplyDelete
  17. De minions zijn zo grappig. Op Etsy kom je allerlei Minions-patronen tegen. Deze deze er echt mooi uit.
    Je hebt gelijk. In haar Etsy-shop staan grappige patronen. Ik ben helemaal weg van haar poesje.

    Veel plezier bij de film, Margaret

    ReplyDelete
  18. De minions zijn super natuurlijk :) Hier zijn we vrijdag naar de film gaan kijken. En een eigen minionknuffel zouden ze ook wel heel fijn vinden.

    ReplyDelete
  19. Funny Minions :) The pattern will be welcome here ;)

    ReplyDelete
  20. That's a cool shop!! Love the minions...... Thanks for hosting such a fab giveaway! Pati x

    ReplyDelete
  21. Ik zou dolgraag dit patroontje willen winnen. Een collega van mij is gek op de minions en ze is in september jarig, dus dit zou een ideaal verjaardagscadeau zijn. Hint hint!^^

    ReplyDelete
  22. Ik doe zeker mee omdat ik er dan toch maar eerlijk vooruit moet komen dat ik (net als mijn neefjes) de minions errug leuk vind, hilarisch die humor die je net als haken even uit de stress van het dagelijkse leven haalt!

    ReplyDelete
  23. Wat een leuk patroontje. Ik weet iemand die dit zeker voor mij wil maken, zelf ben ik er niet zo goed in. Manlief is dan reuzeblij, want hij is gek op de Minions

    ReplyDelete
  24. I love the minions - and i would love to win the Stuart pattern - love love love

    ReplyDelete
  25. Ziet er Super uit! Ik kan al niet wachten...

    ReplyDelete
  26. loveley minion - and very special pattern.
    I would be very pleased to crochet him!
    Sabine

    ReplyDelete
  27. Deze zou ik erg graag winnen voor 3 vriendinnen voor mij: ze vinden deze vast te gek. Ik moet hem alleen 3x haken, haha! Geen straf met zo'n mooi patroon!

    ReplyDelete